diumenge, 30 de setembre del 2012

El cicle de l'aigua!

Ahir per la tarda, com que plovia a bots i barrals, el Pau i jo vam fer un esquema per veure i entendre millor el cicle de l'aigua. El Pau el va fer més fàcil perquè és més petit i el va acabar ahir però jo l'he fet més complicat i l'he acabat avui. A mi m'agrada molt com han quedat els dos, el que va fer el Pau i el meu. Jo també l'he penjat a la nostra habitació quan l'he acabat de fer com el Pau.
Fent aquest esquema he aprés paraules noves com evaporació, condensació i precipitació. Si mireu les fotos de com ho he fet, podreu saber que volen dir perquè en el dibuix es veu i per això és un esquema!
M'agrada molt fer feines d'aquestes perquè m'ho passo bé i aprenc coses molt interessants i també importants.

  
 
 
 
 

Com que el núvol, carregat d'aigua, quedava massa clar, vaig pintar línies negres pel darrera per enfosquir-lo. Així sembla més un núvol de turmenta!

 
 
 
 
 
 

Ahir, quan vaig acabar, el paisatge hem va quedar així però avui he fet l'esquema del cicle de l'aigua al damunt perquè s'entengui bé!

 

 
  
 
 
 

I ara que ja ho he explicat, me'n vaig a sopar que tinc molta gana de tant que he treballat!

Publicat per l'Henoch

1 comentari:

lorenzorc ha dit...

Solament dir que sou genials fent les activitats!! un petó