diumenge, 23 d’octubre del 2011

La Festa dels Súpers!

Ahir vam anar a la festa dels súpers i vam espantar els fantasmes Pla perquè hi havia molta gent i vam cridar molt fort tots junts!
Per fer-los sortir del cofre, vam haver de cridar, fer l'onada i dir: Uh! Oh! No tinc por!
Hi havia 15 fantasmes Pla perquè hi havia tres fantasmes que tenien els seus exercits que eren de 4 fantasmes. Un es deia fantasma guerrer, el segon es deia fantasma pirata i l'últim es deia fantasma soldat!
Aquests són els fantasmes Pla:
Fotos que m'han agradat per posar en el bloc!









Publicat per l'Henoch

2 comentaris:

Joel Artigas ha dit...

"Xulíssim"! M'agradaria haver pugut venir... Ja em sé la cançó de memòria. Sembla que us ho vau passar molt bé no?

Una abraçada.

Unknown ha dit...

L'Henoch ha dit i l'Henoch i la mama han escrit:

Moltes gracies Joel. Ooooh! Quina pena Joel! Que no hi vas poder anar perquè va ser molt divertit!
Jo també em sé la cançó i el Pau també!