dissabte, 29 d’octubre del 2011

Els panellets!

Ahir vam fer panellets d'ametlla i pinyons i de xocolata i coco. Jo vaig preparar el massapà pels d'ametlla i pinyons i el Pau va preparar els de xocolata i coco.
Vam posar 3 ous, 400 gr. de sucre i 500 gr. d'ametlla molta i ho vaig amassar tot per barrejar tot bé per fer el massapà.
 
 
 
 
Quan ja vam tenir el massapà, vam fer els panellets i l'Albert ens va ajudar. I vam fer moltes formes, de figures, un donut de panellet, un nen de panellet, una tifa de gos de panellet, je, je, je,...
 
Jo també vaig fer algun panellet de xocolata i coco!
Després de fer les formes, els vam arrebossar amb pinyons i ou! No em va agradar gaire arrebossar-los perquè era molt difícil de fer, no podia enganxar bé els pinyons i relliscaven per l'ou. 
 
Els vam posar al forn durant 10 minuts que són 600 segons i, gairebé, se'ns cremen!

Bon Profit a tots i totes! Nyam!
Publicat per l'Henoch

1 comentari:

lorenzorc ha dit...

Que bona pinta!! i que formes més xules i que bons que estan, sou uns artistes i uns cuiners molt imaginatius. un petó